ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ РАБОТА
1- бағыт
Психодиагностикалық жұмыс
Мектеп жасына келген балалардың оқуға даярлығын анықтау
Бірінші сыныпқа қабылданған балаларды психодиагностикалық минимумнан өткізу
-баланың ата-анасымен танысып,отбасындағы психологиялық-педагогикалық жағдайын анықтау,
-мектепке келген баланың таным процесстерін зерттеу,интеллектуалдық дамуын анықтау,
-баланың оқу мотивациясын анықтау
-баланың өзіне және қоршаған ортаға көзқарасын қалыптастыру.
-оқушының мектепішілік қарым қатынас ерекшеліктерін зерттеу.
Мектепке қабылданғандардың ішінде оқу мазмұнын меңгеруге шамасы келмеген балалардың таным процесстері мен жекелік қасиеттерін терең зерттеп,себебін анықтау.Қажеттілік туғанда дамуында дағдарыс бар балаларды МПК тексеруіне жіберу.
Бастауыш сынып оқушыларының таным процестерін, жекелік қасиеттерін және мектепішілік қарым қатынас ерекшеліктерін зерттеу.
Бесінші сынып оқушыларын психодиагностикалық минимум бағдарламасы бойынша зерттеуден өткізу
Орта буын оқушыларының қарым қатынас мәдениетін зерттеу.Топішілік қатынас ерекшеліктерін бағалау.
Орта буын оқушыларының мотивациялық сферасын зерттеу.Оқу барысында табысты болу немесе сәтсіздіктен бас тарту мотивацияларының қайсысы жетекші екенін анықтау
Оқушының жеке тұлғалық ерекшеліктерін зерттеу
(өзін-өзі бағалауы,талап ету деңгейі,топ ішіндегі мәртебесі,эмоционалдық жағдайы)
Жас өспірімдер мінез құлқында акцентуацияның көрініс беруін талдау Акцентуация түрлерін анықтау әдіс тәсілдерін қолданып балалардың мінезіндегі ауытқуларды жанжақты талдау.
Оқытушылардан,ата-аналардан шағым түскен балалардың жекелік ерекшеліктерін тереңдетіп зерттеу.Қажет болған кезде әлеуметтік –диспетчерлік қызмет атқару.
4 -сынып оқушыларын психодиагностикалық минимум бағдарламасы бойынша зерттеуден өткізу.
Оқушылардың интеллектуалдық даму деңгейін анықтау
Оқушылардың қалауы бойынша жеке тұлғалық ерекшеліктерін, интелектуалдық қабілет көрсеткіш
терін анықтап беру.
Педагогтардың қалауы бойынша олардың жеке тұлғалық қасиеттерін және мамандық құзырлылығын анықтау және басқа психодиагностикалық қызмет көрсету.
Ата-аналардың қалауы бойынша оқушылардың жеке тұлғалық ерекшеліктерін терең зерттеу

2-бағыт
Психологиялық түзету- дамыту жұмыстары
Бірінші сыныптарға қабылданған балаларды мектептің күн тәртібіне бейімделуіне арналған сауықтыру іс-шаралары.
Мектепке даярлығын зерттеу барысында таным процестерінде ақаулық бар және оқуға даярлығы төмен балалармен дамыту машықтарын және ойындарын жүргізу
Бастауыш сынып оқушыларының таным процестерін түзету дамыту іс- шараларын және шығармашылық ойлауын дамыту сабақтарын ұйымдастыру
Балалардың қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыруға арналған ойын коррекцияларын ұйымдастыру.Үлкен үзілістер кезінде балалармен сауықтыру ойындарын жүргізу
Орта сынып оқушыларының жеке тұлғалық жағымсыз мінез көрсеткіштерін өңдеу- түзету жұмыстарын ұйымдастыру
Оқушылар көмегімен психология апталығын өткізу.
Жоғары сынып оқушыларына арналған психологиялық кеңес беру орталығы жұмысын ұйымдастыру.
Оқушылардың қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыруға арналған тренинг және түзету іс-шаралары мен ойындар ұйымдастыру
Проблемасы бар балалармен жеке жұмыстар жүргізу.Сұраныс бойынша мінез-құлқы қиын балаларға арналған жаттығулар ұйымдастыру. Психологиялық түзету - дамыту жұмыстарын және треннингтер жүргізу.

3-бағыт
Кеңес беру жұмысы
Баланы мектепке даярлау барысында отбасы мен мектептің бірлескен жұмыстары туралы ата-аналарға кеңес беру.Ата-аналарға арналған психологиялық кеңес пункті жұмысын ұйымдастыру
Ата-аналарды психодиагностикалық зерттеу нәтижелерімен таныстыру. Психокоррекция және арнайы дамыту жұмыстарды талап ететін балалармен жүргізілетін іс-шаралар бағдарламасымен таныстыру.
Ата-аналардың психологиялық білімін жетілдіру үшін оларға арналған лекциялар және басқа арнайы сабақтар жүргізу.
Ата-аналармен олардың балалары арасындағы түсініспеушіліктер туралы кеңес ұйымдастыру. Проблемасы бар отбасына психологиялық көмек көрсету.
Орта буын оқушыларында кездесетін ерекшеліктер туралы олардың ата-аналарымен әңгімелесу.Психологиялық білімді насихаттау жұмысын жүргізу
проблемасы туралы кеңес беру
Жыныстық тәрбие мәселелері бойынша кеңес беру
Оқушылар алдында тұрған проблемалары бойынша топтық және жеке дара кеңес беру

4-бағыт
Ғылыми-әдістемелік жұмыс
Семинарлар тақырыптары
-«Қауыпты аймаққа» баруға дайын адам не істейді?
-оқұшылардың шығармашылық қабілеттерін арттыру жолдары
-Қорлаумен қалай күресуге болады?
Сұраныстар бойынша анықталған мәселелер
Ата-аналардың психологиялық педагогикалық білімін жетілдіру іс- шараларын ұйымдастыру. Ата-аналар жиналыстарына баяндамалар даярлау, әр түрлі саладан мамандар шақыру

5-бағыт
Әлеуметтік-диспетчерлік қызмет
Дамуында патологиялық ауытқуы бар балаларды дәрігер мамандарға көрсету,олардың құжаттарын медициналық-психологиялық коммисияға дайындау
Медициналық –психологиялық комиссияның шешімі бойынша психологиялық дамуында патологиясы бар арнайы мектепке орналастыру т.б.қажеттілікке байланысты көмек көрсету

6-бағыт
Ұйымдастырушылық-әдістемелік жұмыс
Іс- әрекетті талдау, жоспарлау
Түзету бағдарламарын құру
Ғылыми- әдістемелік әдебиетті талдау
Семинар, конференцияларға, әдістемелік бірлестіктердің отырыстарына, ашық сабақтарға қатысу


©2023. Все права защищены. Физико-математическая школа Данашым
Email: info@danashym.kz